Image
Kundeservice
Image
Kundeservice
Spørsmål og svar

Hjelp og kundeservice for privatkunder

Vi er her for å gjøre livet langs veien litt enklere. Nedenfor finner du svar på de vanligste spørsmålene vi mottar fra våre kunder.

Spørsmål og svar

Jeg har ikke mottatt faktura. Hva gjør jeg?

Avhengig av hvilket kort du har hos oss, kan du enkelt be om en fakturakopi nedenfor!

Jeg trenger kopi av en kvittering

Du kan enkelt bestille kopi av en kvittering ved å fylle ut vårt skjema.

Et beløp er reservert på min konto. Hva gjør jeg?

Reservasjonen gjøres av kortutsteder og forsvinner automatisk etter fylling. Les mer under.

Jeg ønsker å gi en tilbakemelding, hva gjør jeg?

Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre produkter og tjenester – finn ut hvordan du kan gi oss tilbakemelding!

Hvorfor varierer antall fylte liter i Circle K appen?​

Antall literne du ser i Circle K appen varierer på hver enkelt tidspunkt siden systemet tar i betraktning siste 11 pluss påbegynt måned.

Jeg får ikke logget inn i EXTRA. Hva gjør jeg?​

Hvis du ikke husker passordet ditt, kan du be om en e-post for tilbakestilling av passord for å få tilgang til Extra-kontoen din igjen.

Hvordan legger jeg til kortet mitt i Circle K EXTRA?

Du kan registrere kortet i kassa på en av våre stasjoner eller i EXTRA profilen din både fra App og i nettleser.

Hvordan bruker Circle K mine personlige data?

For å finne ut mer om personvernregler for Circle K eller for å få en oversikt over data, vennligst les mer

Jeg vil endre opplysningene mine i EXTRA - hvordan gjør jeg det?

Du kan enkelt og greit endre dine personlige oplysninger i Extra både fra App og i nettleser.

Hvorfor fikk jeg ikke rabatt eller finner ikke kjøpet i EXTRA?

Det kan være flere årsaker til manglende rabatt og/eller transaksjon i EXTRA.

Hvordan kan jeg se og endre kommunikasjonsform med dere (epost, sms)?

Du kan enkelt og greit justere kommunikasjonspreferanser i profilen din både fra appen og i nettleser. ​

Jeg vil klage på en bilvask.

Den beste måten å finne en løsning på problemet er å gi beskjed til de ansatte på stasjonen med en gang etter bilvasken.

Hvordan legger jeg til Samsung / Google / Apple Pay til EXTRA?

Denne betalingsmåten registreres via kassasystemet. Be gjerne en stasjonsansatt om å hjelpe deg å registrere det digitale erstatningssymbolet (token).

Jeg prøver å legge til et kort, men får en feilmelding. Hva gjør jeg?

Det kan være flere grunner - kortet kan allerede være registrert i systemet vårt, eller den oppgitte informasjonen er ikke riktig.

Hvordan aktiverer jeg mitt Circle K EXTRA Mastercard?​

Du kan aktivere kortet ved å logge inn på appen, Spendwise, eller på hjemmesiden Mitt Circle K Mastercard.

Hvordan sperrer jeg mitt Circle K EXTRA Mastercard?

Hvis kortet ditt er tapt eller stjålet, bør det sperres - les mer her!

Hvordan endrer jeg PIN-koden på mitt Circle K Mastercard?

Har du glemt din PIN-koden, kan du enkelt se den i vår app eller på Mitt kort.

Hvordan får jeg PIN-koden for Circle K Mastercard?

Din PIN-kode vil bli sendt per post.

Hvordan slår jeg på e-fakturering for Circle K Mastercard?

Du kan gjøre det enkelt via nettbanken din. Les mer nedenfor og kvitt deg med faktureringsgebyret!

Hvordan sperrer jeg mitt Circle K Personkort?​

Hvis kortet ditt er tapt eller stjålet, bør det sperres - les mer her!

Hvordan kan jeg erstatte eller bestille et nytt Circle K Personkort?

Les mer for å finne tu hvordan du kan bestille et Circle K Personkort som ne ny eller eksisterende kunde

Når faktureres mitt Circle K Personkort?

Circle K Personkort faktureres en gang per måned iht dine kjøp i forrige måneden. Den nøyaktige faktureringsdatoen kan variere.

Hva er min Circle K Personkort saldo?

Se dine kjøp på EXTRA i profilen din både fra App og datamaskin. Les mer og logg inn nedenfor.

Hvorfor fungerer ikke Circle K Personkortet mitt?

Sperring av kort kan skyldes flere årsaker fra ubetalt faktura, feil PIN-kode eller oppnådd sikkerhetsgrense til ulesbar magnetstripe.

Hvordan endrer jeg adressen min på kundeforholdet?

Sørg for at du endrer adressen hos Folkeregisteret. Hvis du trenger å legge til flere adresser eller sjekke adressen din med Circle K.

Hvordan oppretter jeg AvtaleGiro?

Du kan gjøre det enkelt via nettbanken din etter en mannuelt betalng. Les mer nedenfor og kvitt deg med faktureringsgebyret!

Hvordan slår jeg på e-faktura?

Du kan gjøre det enkelt via nettbanken din etter en mannuelt betalng. Les mer nedenfor og kvitt deg med faktureringsgebyret!

Hvor kan jeg lade elbilen min?

Vi har et stort nettverk av hurtigladere langs veien i Norge. I ladekartet kan du se hvilke stasjoner som tilbyr hurtiglading i dag.

Hvilken størrelse er det på bilvaskanlegg?

Max høyde på bilvaskanlegg er 285 cm og bredde 250 cm

Jeg ønsker å leie en tilhenger.

Bestill direkte på hjemmesiden, eller ring til stasjonen du vil leie hos for å få hjelp med bestillingen.

Hvor finner jeg et kart over Circle K stasjoner?​

Du finner informasjon om våre stasjoner både på vår hjemmeside og i Circle K Appen.

Kan jeg betale for drivstoff med mobiltelefonen min?​

Vi tilbyr Mobilbetaling og Ekspressbetaling for privatkunder.

Jeg ønsker å bestille en hjemmelader.

Bestilling gjøres via bestillingsskjema.

Jeg trenger hjelp med min hjemmelader.

Du kan finne gode svar på ofte stilte spørsmål på hjemmesiden eller ta kontakt med oss.

Hvorfor får jeg ikke logge inn i Circle K Charge profilen min?​

Du trenger å bekrefte verifiseringslenken etter registreringen.

Jeg har problemer med en hurtiglader

Dersom du opplever utfordringer med en av våre hurtigladere kan du melde det inn til kundeservice.

Hvorfor er hjemmeladeren min offline?

Det kan være ulike årsaker til at laderen er offline.

Jeg har andre spørsmål om hurtiglading eller hjemmelading​.

Du finner god informasjon og artikler om våre ladeløsninger på hjemmesiden.

Hvilke produkter og tjenester finner jeg på Circle K?

Bruk filteralternativet i stasjonssøket på nettstedet eller mobilappen vår for å finne stasjonene som tilbyr produktene eller tjenester som du trenger

Hva er Circle K Personkort?

Det er et sølvfarget Circle K drivstoffkort du kan bruke på Circle K-stasjoner og på de fleste parkeringsplasser.

Hva er Circle K EXTRA MasterCard?

Det er et gullfargede Circle K kredittkort som kan brukes overalt, ikke bare på Circle K-stasjoner.

Kontakt oss

Før du tar kontakt med oss, råder vi deg til å se gjennom artiklene over. Der har vi samlet informasjon og veiledning om hvordan du kan få svar på de mest vanlige spørsmålene og sakene. 

Kundeservice (Man.-Fre. 08:00-16:00): 22 96 25 00

> Søk om Circle K Privatkort
> Søk om Circle K EXTRA MasterCard
> Bestil fakturering per epost (PDF)
> Bestill en kvitteringskopi 

*Card Block available in english 24/7