Image
Kundeservice
Image
Kundeservice
Kundeservice

Hjelp og kundeservice for privatkunder

Vi er her for å gjøre livet langs veien litt enklere. Nedenfor finner du svar på de vanligste spørsmålene vi mottar fra våre kunder.

Jeg har ikke mottatt faktura for boligvarme eller elbillader. Hva gjør jeg?

Vi hjelper deg gjerne. Du kan du enkelt be om en fakturakopi nedenfor.

Hvordan bruker Circle K mine personlige data?

For å finne ut mer om personvernregler for Circle K eller for å få en oversikt over data, vennligst les mer

Hvorfor er hjemmeladeren min offline?

Det kan være ulike årsaker til at laderen er offline.

Jeg prøver å legge til et kort, men får en feilmelding. Hva gjør jeg?

Det kan være flere grunner - kortet kan allerede være registrert i systemet vårt, eller den oppgitte informasjonen er ikke riktig.

Hvor finner jeg et kart over Circle K stasjoner?​

Du finner informasjon om våre stasjoner både på vår hjemmeside og i Circle K Appen.

Jeg har problemer med en hurtiglader

Dersom du opplever utfordringer med en av våre hurtigladere kan du melde det inn til kundeservice.

Hvorfor får jeg ikke logge inn i Circle K Charge profilen min?​

Hvis du skal logge inn i profilen din så må du først bekrefte verifiseringslenken etter registreringen.

Jeg trenger hjelp med min hjemmelader.

Du kan finne gode svar på ofte stilte spørsmål på hjemmesiden eller ta kontakt med oss.

Jeg ønsker å bestille en hjemmelader.

Bestilling gjøres via bestillingsskjema.

Jeg har andre spørsmål om hurtiglading eller hjemmelading​.

Du finner god informasjon og artikler om våre ladeløsninger på hjemmesiden.

Kan jeg betale for drivstoff med mobiltelefonen min?​

Vi tilbyr Mobilbetaling og Ekspressbetaling for privatkunder.

Jeg har ikke mottatt kortfaktura. Hva gjør jeg?

Avhengig av hvilket kort du har hos oss, kan du enkelt be om en fakturakopi nedenfor!

Hvordan slår jeg på e-faktura?

Dette kan enkelt gjøres via nettbanken din etter en manuell betaling. Les mer nedenfor og kvitt deg med faktureringsgebyret!

Hvordan oppretter jeg AvtaleGiro?

Du kan gjøre det enkelt via nettbanken din etter en manuell betaling. Les mer nedenfor og kvitt deg med faktureringsgebyret!

Hvorfor fungerer ikke Circle K Personkortet mitt?

Sperring av kort kan skyldes flere årsaker fra ubetalt faktura, feil PIN-kode eller oppnådd sikkerhetsgrense til ulesbar magnetstripe.

Når faktureres mitt Circle K Personkort?

Circle K Personkort faktureres en gang per måned iht. dine kjøp forrige måned. Den nøyaktige faktureringsdatoen kan variere.

Hva er Circle K Personkort?

Det er et sølvfarget Circle K drivstoffkort du kan bruke på Circle K-stasjoner og på de fleste parkeringsplasser.

Hva er min Circle K Personkort saldo?

Se dine kjøp på EXTRA i profilen din både fra App og datamaskin. Les mer og logg inn nedenfor.

Hvordan kan jeg erstatte eller bestille et nytt Circle K Personkort?

Les mer for å finne ut hvordan du kan bestille et Circle K Personkort som ny eller eksisterende kunde

Hvordan endrer jeg adressen min på kundeforholdet?

Sørg for at du endrer adressen hos Folkeregisteret. Hvis du trenger å legge til flere adresser eller sjekke adressen din med Circle K.

Hvordan sperrer jeg mitt Circle K Personkort?​

Hvis kortet ditt er tapt eller stjålet, bør det sperres - les mer her!

Hva er Circle K EXTRA MasterCard?

Det er et gullfarget Circle K kredittkort som kan brukes overalt, ikke bare på Circle K-stasjoner.

Hvordan slår jeg på e-fakturering for Circle K Mastercard?

Du kan gjøre det enkelt via nettbanken din. Les mer nedenfor og kvitt deg med faktureringsgebyret!

Hvordan får jeg PIN-koden for Circle K Mastercard?

Din PIN-kode vil bli sendt per post.

Hvordan endrer jeg PIN-koden på mitt Circle K Mastercard?

Har du glemt PIN-koden din, kan du enkelt se den i vår app eller på Mitt kort.

Hvordan sperrer jeg mitt Circle K EXTRA Mastercard?

Hvis kortet ditt er tapt eller stjålet, bør det sperres - les mer her!

Hvordan aktiverer jeg mitt Circle K EXTRA Mastercard?​

Du kan aktivere kortet ved å logge inn på appen, Spendwise, eller på hjemmesiden Mitt Circle K Mastercard.

Hvorfor fikk jeg ikke rabatt eller finner ikke kjøpet i EXTRA?

Det kan være flere årsaker til manglende rabatt og/eller transaksjon i EXTRA.

Hvorfor varierer antall fylte liter i Circle K appen?​

Antall liter du ser i Circle K appen kan varierer på hvert enkelt tidspunkt med tanke på at systemet tar i betraktning dsiste 11 pluss påbegynt måned.

Jeg vil endre opplysningene mine i EXTRA - hvordan gjør jeg det?

Du kan enkelt endre dine personlige oplysninger i EXTRA både fra App og i nettleser.

Jeg får ikke logget inn i EXTRA. Hva gjør jeg?​

Hvis du ikke husker passordet ditt, kan du be om en e-post for tilbakestilling av passord for å få tilgang til Extra-kontoen din igjen.

Hvordan legger jeg til kortet mitt i Circle K EXTRA?

Du kan registrere kortet i kassa på en av våre stasjoner eller i EXTRA profilen din både fra App og i nettleser.

Hvordan kan jeg se og endre kommunikasjonsform med dere (epost, sms)?

Du kan enkelt og greit justere kommunikasjonspreferanser i profilen din både fra appen og i nettleser. ​

Hvordan legger jeg til Samsung / Google / Apple Pay til EXTRA?

Denne betalingsmåten registreres via kassasystemet. Be gjerne en stasjonsansatt om å hjelpe deg å registrere det digitale erstatningssymbolet (token).

Jeg vil klage på en bilvask.

Den beste måten å finne en løsning på problemet er å gi beskjed til de ansatte på stasjonen med en gang etter bilvasken.

Jeg ønsker å leie en tilhenger.

Bestill direkte på hjemmesiden, eller ring til stasjonen du vil leie hos for å få hjelp med bestillingen.

Hvilken størrelse er det på bilvaskanlegg?

Max høyde på bilvaskanlegg er 285 cm og bredde 250 cm

Jeg trenger kopi av en kvittering

Du kan enkelt bestille kopi av en kvittering ved å fylle ut vårt skjema.

Hvor kan jeg lade elbilen min?

Vi har et stort nettverk av hurtigladere langs veien i hele Norge. I ladekartet kan du se hvilke stasjoner som tilbyr hurtiglading.

Et beløp er reservert på min konto. Hva gjør jeg?

Reservasjonen gjøres av kortutsteder og forsvinner automatisk etter fylling. Les mer under.

Jeg ønsker å gi en tilbakemelding, hva gjør jeg?

Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre produkter og tjenester – finn ut hvordan du kan gi oss tilbakemelding!

Hvilke produkter og tjenester finner jeg på Circle K?

Bruk filteralternativet i stasjonssøket på nettstedet eller mobilappen vår for å finne stasjonene som tilbyr produktene eller tjenester som du trenger

Kontakt oss

Før du tar kontakt med oss, råder vi deg til å se gjennom artiklene over. Der har vi samlet informasjon og veiledning om hvordan du kan få svar på de mest vanlige spørsmålene og sakene. 

Kundeservice (Man.-Fre. 08:00-16:00): 22 96 25 00

> Søk om Circle K Privatkort
> Søk om Circle K EXTRA MasterCard
> Bestil fakturering per epost (PDF)
> Bestill en kvitteringskopi 

*Card Block available in english 24/7  

Vi er stolte av å ha mange fornøyde kunder og jobber stadig med forbedringstiltak.  Vi setter derfor pris på din tilbakemelding. Er det noe du ikke er fornøyd med eller har en klage, hører vi gjerne fra deg! Så enkelt kan du henvende deg til oss:

Er du privatperson kan du benytte denne linken 

Har du Circle K Mastercard ber vi deg logge inn og gå på "meldinger" her.

Har du ikke tilgang til å sende via nett, hører vi gjerne fra deg via brev. Send da brev merket «Klage» til: Circle K Norge AS, Postboks 1176 sentrum, 0107 Oslo

Du vil få tilbakemelding når saken er påbegynt, senest innen 2 arbeidsdager, og vi vil holde deg orientert om fremdrift. Dersom vi ikke klarer å overholde forventet behandlingstid skal vi informere deg om grunnen og når vi forventer å være ferdige. 

Vi vil innhente all nødvendig informasjon slik at vi kan gjøre en grundig vurdering av klagen.

Vi skal svare deg i et klart og tydelig språk.

Om ikke klagen tas til følge, skal vi gi deg skriftlig begrunnelse og informasjon om muligheten for å bringe klagen til en klagenemd.