Image
Kundeservice
Image
Kundeservice
Kundeservice bedrift

Hjelp og kundeservice for bedriftskunder

Vi er her for å gjøre livet langs veien litt enklere. Nedenfor finner du svar på de vanligste spørsmålene vi mottar fra våre bedriftskunder.

Spørsmål og svar

Hvordan endrer jeg opplysninger om min bedrift?

Det fikser vi enkelt. Trykk på Les mer og fyll ut skjema.

Kan jeg endre leveringsadresse / tankopplysninger for bulklevering?

Ja, ta kontakt med kundeservice så hjelper vi deg!

​​Jeg ønsker å sende inn en klage om bilvask eller skade på bil

Den beste måten å finne en løsning er å si fra til stasjonsansatte rett etter bilvask, men du kan også ta kontakt med stasjonsansvarlig per e-post.

Hvor bestiller jeg firmakort med lading?

Firmakort med lading bestiller du enkelt i vår Kundeportal for kort.

Hvordan kobler jeg firmakortet mot min hjemmelader?

For at våre systemer skal skjønne når du lader hjemme og hvor mye som skal refunderes fra arbeidsgiveren din, må kortet kobles opp mot laderen din.

Hvilket brukernavn har jeg i Kundeportalen for kort?​

Du bruker din Circle K ID for å logge deg inn. Det kan også bety at du må bruke din private e-post for å logge inn på bedriftsprofilen.

Hvordan kan jeg bestille eller gjøre endringer på min bombrikke?​

Få en enklere jobbhverdag med vår bom- og fergeløsning. Om du kjører i Norge eller Europa har vi løsninger som sparer deg for både tid og penger.

Hvor finner jeg kart over Circle K-stasjoner?​

Du finner informasjon om våre stasjoner både på vår hjemmeside og i Circle K-appen.

Hvordan logger jeg inn i bestillingsløsningen for bulk?​

Vi har samlet våre digitale tjenester under en felles innlogging. Denne kan vi knytte opp mot ditt leveringssted, slik at du selv kan legge inn ordre.

Hvor kan jeg fylle HVO100?

Søk etter stasjoner og filtrer på HVO100 for å se hvor du finner produktet. Du gjør det enkelt i Circle K appen eller i vårt stasjonskart.

Hvorfor får jeg feilmelding i bestillingsløsningen for bulk?

Det kan være ulike årsaker til dette. Trenger du hjelp, kan kundeservice bistå.

Har dere et kort som kan brukes i Europa?

vis du vil fylle drivstoff i Europa, kan du bruke vårt Routex Circle K Europe kort.

Jeg har problemer med en hurtiglader

Dersom du opplever utfordringer med en av våre hurtigladere kan du melde det inn til kundeservice.

Jeg ønsker å leie en tilhenger.

Bestill direkte på hjemmesiden, eller ring til stasjonen du vil leie hos for å få hjelp med bestillingen.

Jeg har andre spørsmål om lading

Du finner god informasjon og artikler om våre ladeløsninger på hjemmesiden.

Hvor kan jeg lade bilen min?

Vi har et stort nettverk av hurtigladere langs veien i Norge. I ladekartet kan du se hvilke stasjoner som tilbyr hurtiglading i dag.

Jeg trenger kopi av en kvittering

Du kan enkelt bestille kopi av en kvittering ved å fylle ut vårt skjema. Kvitteringer lagres i vårt arkiv i 5 måneder.

Jeg ønsker å gi en tilbakemelding, hva gjør jeg?​

Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre produkter og tjenester – finn ut hvordan du kan gi oss tilbakemelding!

Hvordan gjør jeg endringer på kortet?

Du kan enkelt og greit administrere enkelte kort i Kundeportalen.

Jeg trenger en rapport eller kontoutdrag​

Enten du har kort hos oss eller får levering med tankbil, hjelper vi deg med oversikt over dine kjøp og leveranser.

Hvordan bestiller jeg et nytt kort?

Du kan bestille et nytt kort i Kundeportalen.

Jeg mangler en kopi av faktura, hva gjør jeg?

Du kan enkelt laste ned din kortfaktura i Kundeportalen. Faktura for levering med tankbil bestilles av kundeservice.

Kan jeg endre intervall for fakturering av kort?

Ja, vi tilbyr ulike løsninger.

Går det an å få faktura direkte til mitt regnskapssystem?

Ja, vi kan sende EHF faktura.

Kan jeg få faktura til min e-post?

Ja, det er selvfølgelig mulig å få faktura som PDF fil til e-post.

Hvordan bestiller jeg levering med tankbil?

Med bulkbestilling online kan du enkelt bestille selv på en pc eller på telefonen 24/7.

Hvordan får jeg tilgang til Kundeportalen for kort? ​

Vi hjelper deg med dette. Trykk Les mer og fyll ut registreringsskjemaet.

Når kan jeg forvente levering av bulk?

Standard leveringstid for levering med tankbil er 2-3 virkedager. For enkelte produkter og områder kan det være lenger leveringstid.

Hvorfor fungerer ikke kortet mitt?

Feiltasting av PIN-kode, glemt å betale faktura eller overskredet kredittgrense/kort begrensning kan gjøre at kortet er sperret.

Hvorfor er kontoen / kundeforholdet sperret?

Årsaken til at kontoen er sperret kan være f.eks. overskredet kredittgrense eller en ubetalt faktura.

Hvor kan jeg se rabatten min?

Din rabatt ser du alltid på faktura. Spesifisert faktura kan du laste ned i Kundeportalen.

Jeg vil øke kredittgrensen

Det fikser vi enkelt. Trykk på Les mer og fyll ut skjema.​

Hvordan sperrer jeg et kort?

Kortet kan enkelt og greit sperres i Kundeportalen.

Har dere en ladeløsning for meg som bedriftskunde?

Ja, Circle K hjelper deg med lading langs veien, på arbeidsplassen og hjemme hos den ansatte.

Kontakt oss

Før du tar kontakt med oss, råder vi deg til å se gjennom artiklene over. Der har vi samlet informasjon og veiledning om hvordan du kan få svar på de mest vanlige spørsmålene og sakene. 

Kundeservice (Man.-Fre. 08:00-16:00): 22 96 25 00

< Søk om kort​
< Bestil fakturering per epost (PDF)​
< Bestil EHF fakturering​
< Oppdater opplysninger om bedrift​
< Be om å øke kredittgrensen​

*Card Block available in english 24/7​