Image
Kundeservice
Image
Kundeservice
Kundeservice bedrift

Hjelp og kundeservice for bedriftskunder

Vi er her for å gjøre livet langs veien litt enklere. Nedenfor finner du svar på de vanligste spørsmålene vi mottar fra våre bedriftskunder.

Spørsmål og svar

Hvorfor fungerer ikke kortet mitt?

Feiltasting av PIN-kode, glemt å betale faktura eller overskredet kredittgrense/kort begrensning kan gjøre at kortet er sperret.

Hvorfor er kontoen / kundeforholdet sperret?

Årsaken til at kontoen er sperret kan være f.eks. overskredet kredittgrense eller en ubetalt faktura.

Hvordan sperrer jeg et kort?

Kortet kan enkelt og greit sperres i Kundeportalen.

Hvordan bestiller jeg et nytt kort?

Du kan bestille et nytt kort i Kundeportalen.

Jeg mangler en kopi av faktura, hva gjør jeg?

Du kan enkelt laste ned din kortfaktura i Kundeportalen. Faktura for levering med tankbil bestilles av kundeservice.

Jeg vil øke kredittgrensen

Det fikser vi enkelt. Trykk på Les mer og fyll ut skjema.​

Kan jeg endre intervall for fakturering av kort?

Ja, vi tilbyr ulike løsninger.

Kan jeg få faktura til min e-post?

Ja, det er selvfølgelig mulig å få faktura som PDF fil til e-post.

Hvordan får jeg tilgang til Kundeportalen for kort? ​

Vi hjelper deg med dette. Trykk Les mer og fyll ut registreringsskjemaet.

Hvordan gjør jeg endringer på kortet?

Du kan enkelt og greit administrere enkelte kort i Kundeportalen.

Hvordan endrer jeg opplysninger om min bedrift?

Det fikser vi enkelt. Trykk på Les mer og fyll ut skjema.

Hvilket brukernavn har jeg i Kundeportalen for kort?​

Du bruker din Circle K ID for å logge deg inn. Det kan også bety at du må bruke din private e-post for å logge inn på bedriftsprofilen.

Hvor finner jeg kart over Circle K-stasjoner?​

Du finner informasjon om våre stasjoner både på vår hjemmeside og i Circle K-appen.

Hvor kan jeg fylle HVO100?

Søk etter stasjoner og filtrer på HVO100 for å se hvor du finner produktet. Du gjør det enkelt i Circle K appen eller i vårt stasjonskart.

Jeg ønsker å gi en tilbakemelding, hva gjør jeg?​

Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre produkter og tjenester – finn ut hvordan du kan gi oss tilbakemelding!

Har dere et kort som kan brukes i Europa?

vis du vil fylle drivstoff i Europa, kan du bruke vårt Routex Circle K Europe kort.

Jeg ønsker å leie en tilhenger.

Bestill direkte på hjemmesiden, eller ring til stasjonen du vil leie hos for å få hjelp med bestillingen.

Hvor kan jeg lade bilen min?

Vi har et stort nettverk av hurtigladere langs veien i Norge. I ladekartet kan du se hvilke stasjoner som tilbyr hurtiglading i dag.

Jeg trenger en rapport eller kontoutdrag​

Enten du har kort hos oss eller får levering med tankbil, hjelper vi deg med oversikt over dine kjøp og leveranser.

Går det an å få faktura direkte til mitt regnskapssystem?

Ja, vi kan sende EHF faktura.

​​Jeg ønsker å sende inn en klage om bilvask eller skade på bil

Den beste måten å finne en løsning er å si fra til stasjonsansatte rett etter bilvask, men du kan også ta kontakt med stasjonsansvarlig per e-post.

Jeg trenger kopi av en kvittering

Du kan enkelt bestille kopi av en kvittering ved å fylle ut vårt skjema. Kvitteringer lagres i vårt arkiv i 5 måneder.

Hvordan bestiller jeg levering med tankbil?

Med bulkbestilling online kan du enkelt bestille selv på en pc eller på telefonen 24/7.

Når kan jeg forvente levering av bulk?

Standard leveringstid for levering med tankbil er 2-3 virkedager. For enkelte produkter og områder kan det være lenger leveringstid.

Kan jeg endre leveringsadresse / tankopplysninger for bulklevering?

Ja, ta kontakt med kundeservice så hjelper vi deg!

Har dere en ladeløsning for meg som bedriftskunde?

Ja, Circle K hjelper deg med lading langs veien, på arbeidsplassen og hjemme hos den ansatte.

Hvor bestiller jeg firmakort med lading?

Firmakort med lading bestiller du enkelt i vår Kundeportal for kort.

Hvordan kobler jeg firmakortet mot min hjemmelader?

For at våre systemer skal skjønne når du lader hjemme og hvor mye som skal refunderes fra arbeidsgiveren din, må kortet kobles opp mot laderen din.

Hvordan kan jeg bestille eller gjøre endringer på min bombrikke?​

Få en enklere jobbhverdag med vår bom- og fergeløsning. Om du kjører i Norge eller Europa har vi løsninger som sparer deg for både tid og penger.

Hvordan logger jeg inn i bestillingsløsningen for bulk?​

Vi har samlet våre digitale tjenester under en felles innlogging. Denne kan vi knytte opp mot ditt leveringssted, slik at du selv kan legge inn ordre.

Hvorfor får jeg feilmelding i bestillingsløsningen for bulk?

Det kan være ulike årsaker til dette. Trenger du hjelp, kan kundeservice bistå.

Jeg har problemer med en hurtiglader

Dersom du opplever utfordringer med en av våre hurtigladere kan du melde det inn til kundeservice.

Jeg har andre spørsmål om lading

Du finner god informasjon og artikler om våre ladeløsninger på hjemmesiden.

Hvor kan jeg se rabatten min?

Din rabatt ser du alltid på faktura. Spesifisert faktura kan du laste ned i Kundeportalen.

Kontakt oss

Før du tar kontakt med oss, råder vi deg til å se gjennom artiklene over. Der har vi samlet informasjon og veiledning om hvordan du kan få svar på de mest vanlige spørsmålene og sakene. 

Kundeservice (Man.-Fre. 08:00-16:00): 22 96 25 00

> Søk om kort​
> Bestil fakturering per epost (PDF)​
> Bestil EHF fakturering​
> Oppdater opplysninger om bedrift​
> Be om å øke kredittgrensen​

*Card Block available in english 24/7​

Vi er stolte av å ha mange fornøyde kunder og jobber stadig med forbedringstiltak. Vi setter derfor pris på din tilbakemelding. Er det noe du ikke er fornøyd med eller har en klage, hører vi gjerne fra deg! Så enkelt kan du henvende deg til oss:

Er du bedriftskunde kan du benytte denne linken

Har du ikke tilgang til å sende via nett, hører vi gjerne fra deg via brev. Send da brev merket «Klage» til: Circle K Norge AS, Postboks 1176 sentrum, 0107 Oslo

Du vil få tilbakemelding når saken er påbegynt, senest innen 2 arbeidsdager, og vi vil holde deg orientert om fremdrift. Dersom vi ikke klarer å overholde forventet behandlingstid skal vi informere deg om grunnen og når vi forventer å være ferdige. 

Vi vil innhente all nødvendig informasjon slik at vi kan gjøre en grundig vurdering av klagen.

Vi skal svare deg i et klart og tydelig språk.

Om ikke klagen tas til følge, skal vi gi deg skriftlig begrunnelse og informasjon om muligheten for å bringe klagen til en klagenemd.