Image
Kundeservice
Image
Kundeservice
Kundeservice bedrift

Hjelp og kundeservice for bedriftskunder

Vi er her for å gjøre livet langs veien litt enklere. Nedenfor finner du svar på de vanligste spørsmålene vi mottar fra våre bedriftskunder.

Hvordan kan firmaet komme i gang med mobilbetaling?

Ved å følge disse tre enkle stegene så kommer bedriften i gang med mobilbetaling allerede i dag. Les mer nedenfor.

Fungerer mobilbetaling for alle Circle K-kort?

Alle våre Firma, Truck og Routex-kort kan knyttes til og benyttes i appen.

Hvis jeg bestiller et nytt kort, hvor lang tid tar det før dette kan legges til i Circle K Pro appen?

Både digitale og fysiske kort kan knyttes til bruker rett etter at de er bestilt.

Kan jeg bruke dette på alle stasjoner – Circle K, Best, Circle K Automat, Truck automater?

Ja, mobilbetaling med Circle K Pro appen fungerer på alle Circle K og Best-stasjoner i nettverket vårt i Norge.

Kan jeg betale alle varer med Circle K Pro appen?

Appen kan brukes til å betale for maskinvask av bil på Circle K stasjoner, i tillegg til drivstoff ute på pumpe på alle Circle K og Best-stasjoner i nettverket vårt i Norge.

Hvordan kan jeg registrere meg som sjåfør i Circle K Pro-appen?

Last ned appen fra AppStore/Google Play. Du må motta en invitasjon fra kortansvarlig i firmaet før du kan betale med appen.

Hvordan betaler jeg med Circle K Pro-appen?

Når du står klar ved en ledig pumpe eller det er din tur i vaskehallen, åpne appen og velg produkt.

Snarvei på telefon

Lagrer du i tillegg linken på din mobil eller PC er bestillingsløsningen bare et klikk unna neste gang du trenger levering!

Kan jeg gjøre endringer på bestillingen etter at den er bekreftet?

Ønsker du å gjøre endringer eller avbestille ordre ber vi deg kontakte oss på telefon 810 00 610 mellom kl 08:00-16:00 så hjelper vi deg gjerne!

Det haster med levering – hva gjør jeg?

Ring 810 02 002 og tast inn postnummeret der du ønsker levering.

Hva er mitt brukernavn?

Brukernavnet ditt er den e-postadressen du har knyttet opp mot din Circle K ID, og som du også oppga da du registrerte deg som bruker i vår bulkbestillingsløsning.

Hvordan kan jeg endre på leveringsadressen/tankopplysninger?

Kontakt kundeservice på telefon 810 00 610 hverdager mellom kl 08:00-16:00, eller trykk deg inn på linken nedenfor for å endre dette.

Hvordan lager jeg en ordre?

Les mer her for forklaring på hvordan du kan lage en ordre.

Hvor kan jeg se rabatten min?

Din rabatt ser du alltid på faktura. Spesifisert faktura kan du laste ned i Kundeportalen.

Hvordan gjør jeg endringer på kortet?

Du kan enkelt og greit administrere enkelte kort i Kundeportalen.

Jeg trenger kopi av en kvittering

Du kan enkelt bestille kopi av en kvittering ved å fylle ut vårt skjema. Kvitteringer lagres i vårt arkiv i 5 måneder.

Jeg har andre spørsmål om lading

Du finner god informasjon og artikler om våre ladeløsninger på hjemmesiden.

Jeg har problemer med en hurtiglader

Dersom du opplever utfordringer med en av våre hurtigladere kan du melde det inn til kundeservice.

Hvorfor får jeg feilmelding i bestillingsløsningen for bulk?

Det kan være ulike årsaker til dette. Trenger du hjelp, kan kundeservice bistå.

Hvordan logger jeg inn i bestillingsløsningen for bulk?​

Vi har samlet våre digitale tjenester under en felles innlogging. Denne kan vi knytte opp mot ditt leveringssted, slik at du selv kan legge inn ordre.

Hvordan kan jeg bestille eller gjøre endringer på min bombrikke?​

Få en enklere jobbhverdag med vår bom- og fergeløsning. Om du kjører i Norge eller Europa har vi løsninger som sparer deg for både tid og penger.

Har dere en ladeløsning for meg som bedriftskunde?

Ja, Circle K hjelper deg med lading langs veien, på arbeidsplassen og hjemme hos den ansatte.

Hvordan kobler jeg firmakortet mot min hjemmelader?

For at våre systemer skal skjønne når du lader hjemme og hvor mye som skal refunderes fra arbeidsgiveren din, må kortet kobles opp mot laderen din.

Hvor bestiller jeg firmakort med lading?

Firmakort med lading bestiller du enkelt i vår Kundeportal for kort.

​​Jeg ønsker å sende inn en klage om bilvask eller skade på bil

Den beste måten å finne en løsning er å si fra til stasjonsansatte rett etter bilvask, men du kan også ta kontakt med stasjonsansvarlig per e-post.

Kan jeg endre leveringsadresse / tankopplysninger for bulklevering?

Ja, ta kontakt med kundeservice så hjelper vi deg!

Når kan jeg forvente levering av bulk?

Standard leveringstid for levering med tankbil er 2-3 virkedager. For enkelte produkter og områder kan det være lenger leveringstid.

Går det an å få faktura direkte til mitt regnskapssystem?

Ja, vi kan sende EHF faktura.

Jeg trenger en rapport eller kontoutdrag​

Enten du har kort hos oss eller får levering med tankbil, hjelper vi deg med oversikt over dine kjøp og leveranser.

Jeg ønsker å gi en tilbakemelding, hva gjør jeg?​

Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre produkter og tjenester – finn ut hvordan du kan gi oss tilbakemelding!

Hvor kan jeg lade bilen min?

Vi har et stort nettverk av hurtigladere langs veien i Norge. I ladekartet kan du se hvilke stasjoner som tilbyr hurtiglading i dag.

Jeg ønsker å leie en tilhenger.

Bestill direkte på hjemmesiden, eller ring til stasjonen du vil leie hos for å få hjelp med bestillingen.

Har dere et kort som kan brukes i Europa?

Hvis du vil fylle drivstoff i Europa kan du bruke vårt Routex Circle K Europe kort.

Hvor kan jeg fylle HVO100?

Søk etter stasjoner og filtrer på HVO100 for å se hvor du finner produktet. Du gjør det enkelt i Circle K appen eller i vårt stasjonskart.

Hvor finner jeg kart over Circle K-stasjoner?​

Du finner informasjon om våre stasjoner både på vår hjemmeside og i Circle K-appen.

Hvilket brukernavn har jeg i Kundeportalen for kort?​

Du bruker din Circle K ID for å logge deg inn. Det kan også bety at du må bruke din private e-post for å logge inn på bedriftsprofilen.

Hvordan får jeg tilgang til Kundeportalen for kort? ​

Vi hjelper deg med dette. Trykk Les mer og fyll ut registreringsskjemaet.

Kan jeg få faktura til min e-post?

Ja, det er selvfølgelig mulig å få faktura som PDF fil til e-post.

Kan jeg endre intervall for fakturering av kort?

Ja, vi tilbyr ulike løsninger.

Hvordan endrer jeg opplysninger om min bedrift?

Det fikser vi enkelt. Trykk på Les mer og fyll ut skjema.

Jeg mangler en kopi av faktura, hva gjør jeg?

Du kan enkelt laste ned din kortfaktura i Kundeportalen. Faktura for levering med tankbil bestilles av kundeservice.

Hvordan bestiller jeg et nytt kort?

Du kan bestille et nytt kort i Kundeportalen.

Hvordan sperrer jeg et kort?

Kortet kan enkelt og greit sperres i Kundeportalen.

Jeg vil øke kredittgrensen

Det fikser vi enkelt. Trykk på Les mer og fyll ut skjema.​

Hvorfor er kontoen / kundeforholdet sperret?

Årsaken til at kontoen er sperret kan være f.eks. overskredet kredittgrense eller en ubetalt faktura.

Hvorfor fungerer ikke kortet mitt?

Feiltasting av PIN-kode, glemt å betale faktura eller overskredet kredittgrense/kort begrensning kan gjøre at kortet er sperret.

Kontakt oss

Før du tar kontakt med oss, råder vi deg til å se gjennom artiklene over. Der har vi samlet informasjon og veiledning om hvordan du kan få svar på de mest vanlige spørsmålene og sakene. 

Kundeservice Kort (Man-Fre 0800-1600) 22962500

Kundeservice Bulkbestillinger (Man- Fre 0800-1600) 810 02 002

Eller kontakt oss via dette skjemaet!

> Søk om kort​
> Bestil fakturering per epost (PDF)​
> Bestil EHF fakturering​
> Oppdater opplysninger om bedrift​
> Be om å øke kredittgrensen​

*Card Block available in english 24/7​

Vi er stolte av å ha mange fornøyde kunder og jobber stadig med forbedringstiltak. Vi setter derfor pris på din tilbakemelding. Er det noe du ikke er fornøyd med eller har en klage, hører vi gjerne fra deg! Så enkelt kan du henvende deg til oss:

Er du bedriftskunde kan du benytte denne linken

Har du ikke tilgang til å sende via nett, hører vi gjerne fra deg via brev. Send da brev merket «Klage» til: Circle K Norge AS, Postboks 1176 sentrum, 0107 Oslo

Du vil få tilbakemelding når saken er påbegynt, senest innen 2 arbeidsdager, og vi vil holde deg orientert om fremdrift. Dersom vi ikke klarer å overholde forventet behandlingstid skal vi informere deg om grunnen og når vi forventer å være ferdige. 

Vi vil innhente all nødvendig informasjon slik at vi kan gjøre en grundig vurdering av klagen.

Vi skal svare deg i et klart og tydelig språk.

Om ikke klagen tas til følge, skal vi gi deg skriftlig begrunnelse og informasjon om muligheten for å bringe klagen til en klagenemd.