Image Hva kan vi hjelpe deg med? FAQ privatkunder Bli kunde Kundeportal Mobilbetaling Med mobilbetaling fra Circle K Pro får du flere fordeler for både bedrift og sjåfør. Denne funksjonen er utviklet med utgangspunkt i å ta et skritt mot en full digital betalingsløsning på alle våre stasjoner! Les mer Spørsmål og svar Mest populær Bedriftskort Kundeportal Mobilbetaling for bedrift Fakturaspørsmål Elbillading Vis flere kategorier Faktura og Kreditt/Balanse Stasjoner og tjenester Gavekort Bulklevering Hvor kan jeg fylle HVO100? Jeg trenger kopi av en kvittering Hvordan bestiller jeg et nytt kort? Hvor kan jeg lade bilen min? Har dere et kort som kan brukes i Europa? Hvorfor fungerer ikke kortet mitt? Hvordan gjør jeg endringer på kortet? Hvordan får jeg tilgang til Kundeportalen for kort? Hvordan logger jeg inn i bestillingsløsningen for bulk? Hvordan sperrer jeg et kort? Jeg mangler en kopi av faktura, hva gjør jeg? Hvordan bruker jeg firmakortet på en Circle K-ladestasjon? Kan jeg få faktura til min e-post? Jeg ønsker å leie en tilhenger. Hvordan betaler jeg med Circle K Pro-appen? Hvordan kan jeg bestille eller gjøre endringer på min bombrikke? Går det an å få faktura direkte til mitt regnskapssystem? Hvordan kan jeg registrere meg som sjåfør i Circle K Pro-appen? Jeg ønsker å sende inn en klage om bilvask eller skade på bil Kan jeg bruke mobilbetaling på alle stasjoner – Circle K, Circle K Automat, Truck automater? Chat med oss Trykk her for å åpne chatten. Kontakt oss Velg det emnet som passer best, og send oss en mail. Ring oss Trykk her dersom du ønsker å ringe oss.