Image Hva kan vi hjelpe deg med? FAQ privatkunder Bli kunde Kundeportal Mobilbetaling Med mobilbetaling fra Circle K Pro får du flere fordeler for både bedrift og sjåfør. Denne funksjonen er utviklet med utgangspunkt i å ta et skritt mot en full digital betalingsløsning på alle våre stasjoner! Les mer Spørsmål og svar Mest populær Bedriftskort Faktura og Kreditt/Balanse Mobilbetaling for bedrift Fakturaspørsmål Gavekort Vis flere kategorier Kundeportal Stasjoner og tjenester Elbillading Bulklevering Hvor kan jeg fylle HVO100? Jeg trenger kopi av en kvittering Har dere et kort som kan brukes i Europa? Hvor kan jeg lade bilen min? Hvordan kobler jeg firmakortet mot min hjemmelader? Hvorfor fungerer ikke kortet mitt? Hvordan bestiller jeg et nytt kort? Hvis jeg bestiller et nytt kort, hvor lang tid tar det før dette kan legges til i Circle K Pro appen? Hvordan gjør jeg endringer på kortet? Hvordan kan jeg bestille eller gjøre endringer på min bombrikke? Jeg ønsker å leie en tilhenger. Hvordan kan jeg registrere meg som sjåfør i Circle K Pro-appen? Hvordan logger jeg inn i bestillingsløsningen for bulk? Kan jeg få faktura til min e-post? Jeg mangler en kopi av faktura, hva gjør jeg? Jeg ønsker å sende inn en klage om bilvask eller skade på bil Hvordan bruker jeg firmakortet på en Circle K-ladestasjon? Hvordan betaler jeg med Circle K Pro-appen? Hvordan sperrer jeg et kort? Kan jeg gjøre endringer på bestillingen etter at den er bekreftet? Chat med oss Trykk her for å åpne chatten. Kontakt oss Velg det emnet som passer best, og send oss en mail. Ring oss Trykk her dersom du ønsker å ringe oss.
Hvis jeg bestiller et nytt kort, hvor lang tid tar det før dette kan legges til i Circle K Pro appen?