Image
Circle K Norge
Image
Circle K Norge

Daglig leder Trine Isaksen

Trine Isaksen driver to stasjoner rett utenfor den travle Oslogryta: – Du må være villig til å ofre litt av deg selv.

Det skjer store endringer i stasjonsbransjen, og ifølge stasjonsdriver Trine Isaksen er drivstoff i ferd med å bli en tilleggstjeneste der hun har stasjon. Matsalg er fremtiden. Midt i denne motrevolusjonen står Isaksen, og gleder seg til hva fremtiden har å by på. – Jeg begynte som ferievikar på Circle K Abildsø rett etter videregående i 2006. Etter folkehøgskole og en tid som deltidsansatt jobbet jeg meg opp til heltid, før jeg ble nestleder i 2012. Etter det vikarierte jeg som daglig leder i Ski, før jeg ble nestleder på Circle K Økern.


Det er jo en av de største stasjonene i Oslo, om ikke Norge. En pilotstasjon der man tester alt nytt, forteller Isaksen. Etter tiden på Økern hoppet Trine videre til enda en ny stasjon, som hun etter hvert ble daglig leder for. Fra og med 2021 er hun også blitt daglig leder for Circle K på Smestad. – Det er veldig hektisk å drive to stasjoner, sier den driftige stasjonsdriveren. – Smestad har blitt bygget om med nytt konsept. Det betyr full oppgradering av butikken. Alt inne er blitt byttet ut, og vi har fått et større, bredere, og sunnere mattilbud.

Arbeidet med å iverksette det nye mattilbudet beskriver hun først og fremst som veldig gøy, men det innebærer også nye rutiner og økte krav til mattrygghet. For å få til det forklarer hun viktigheten av å selv gå foran som et godt eksempel, være engasjert, og involvere de ansatte. – Det er viktig å forklare hvorfor vi gjør dette. At det har en hensikt. Så lenge man har gode systemer – og det har Circle K – så går det kjempebra. Vi har tydelige oppskrifter og rutiner, og det fjerner usikkerhet rundt hvordan man skal gjøre ting.


– Sett ting på papiret, lag en liste, og prioriter


Isaksen er tydelig på at jobben ikke er for alle. Hun advarer mot å tro at en stasjonsdriver kun sitter på kontoret. – Du må tåle å jobbe overtid, ja. Plutselig ringer det midt på natta, og du må ut til stasjonen. Sånt kan skje. Det vil komme uforutsette hendelser. Da er det viktig å prioritere, sier hun. – Sett ting på papiret, lag en liste, og prioriter det som må gjøres. Ta det viktigste først, og start derfra.


Men er alt stresset verdt det? Selv mener hun det. Tilfredstillelsen av å nå sine egne mål og å være en ressurs for de ansatte. Å se kunder sette pris på innsatsen man legger inn. Mulighet for bonuser. Men også stolthetsfølelsen som melder seg når ting går på skinner. – Jeg husker jeg hadde ferie og var småskeptisk til om jeg kom til å klare å slappe av og ta det med ro. Men da jeg kom tilbake var det så fint og rent på stasjonen. Da blir jeg både glad og stolt. Du ser du har ansatte som er engasjerte, og du vet at du selv har lagt til rette med gode og tydelige rutiner. Da blir man stolt på begges vegne, vedkjenner hun.

Image
Magnus Stenseth

Magnus er daglig leder på Circle K Elverum

Magnus Stenseth har jobbet hos oss siden han var 18 år, og nå er han daglig leder på Circle K i Elverum.

Image
Reiseplanlegger

Vi jakter etter personer med kremmerånd

Vil du være med å prege fremtidens energistasjon? Det neste året trenger vi flere driftige mennesker med på laget!

Image
Nettverk

Daglig leder hos Circle K

Liker du å ha mange baller i luften? Liker du å se muligheter i enhver situasjon? Da kan du være perfekt som daglig leder på en av våre stasjoner!