Circle K har et dedikert E-mobility team som jobber kontinuerlig med å utvikle og tilby de beste ladetilbudene for eksisterende og nye elbilister. Teamet består av medlemmer med lang erfaring innenfor forretningsutvikling, nettverksdrift og salg.
Håkon Stiksrud er leder for eMobility globalt. Han er ansvarlig for å bygge Circle K sin virksomhet innen elektrisk mobilitet og brenner for å bidra til det grønne skiftet med gode løsninger for elbilister.
Jeanette er Growth Manager for privatlading. Hun jobber med partnerskap, digitalt salg og markedsføring. Hennes hovedoppgave er å videreutvikle og forbedre kundereisen for å gi våre kunder en sømløs opplevelse.
Jan Terje er Key Account Manager og jobber med utbyggere og byggherrer. Hans høyeste prioritet er å levere kostnadseffektive og tilpassede løsninger for kundens behov også i fremtiden.
Ole er Key Account Manager og jobber med ladeløsninger for borettslag og sameier i Oslo, vestre Viken, Innlandet, Trøndelag, Nordland, Troms og Finnmark. Han følger opp, hører på kunden og ser på hver enkelt sak for å sikre at han finner løsningen som passer best for hvert enkelt boligselskap.
Lars er Key Account Manager og jobber med borettslag og sameier. Han er entusiatisk opptatt av å finne den beste ladeløsningen til hver enkelt kunde. Lars jobber med kunder i Oslo, Vestfold og Telemark, Agder, Rogaland, Vestland og Møre og Romsdal.
Lars er Key Account Manager og bistår eksisterende drivstoffkunder innenfor B2B med å planlegge og installere ladesystemer. Lars er en ekte elbilentusiast og har jobbet med elbiler i over 20 år, deriblant 15 år for Elbilforeningen.
Adrian er Key Account Manager i B2B-markedet. Han brenner for å finne de beste ladeløsningene for bedrifter som ønsker å tilrettelegge for elbillading på arbeidsplassen. Adrian er typen som bare ser løsninger, ikke problemer.
Maria er leder for offentlig lading i Circle K - både i Norge og resten av Europa. Hun leder teamet som jobber med å utvikle ladeproduktet og bygge ut nettverket av Circle Ks egne ladere og partnerladere.
Lars Ketil er teknisk ansvarlig for ladenettverket på våre energistasjoner. Han har inngående forståelse for både nettverksutvikling, tekniske løsninger og kunnskap om hurtigladere. Sammen med resten av teamet er han opptatt av at hurtigladerne til enhver tid skal fungere, og at kundene får en god ladeopplevelse langs veien.
Nora er kommersielt ansvarlig for offentlig lading og jobber med å utvikle et godt produkt for ladekundene på Circle K’s energistasjoner. Hun brenner for å skape gode ladeopplevelser langs veien som forenkler elbilistens hverdag.
Snorre Skeie er leder for Nord-Amerika satsningen i eMobility. Han jobber med nye forretningsmodeller som skal møte den voksende etterspørselen for elektrisk transport i nordamerikanske markeder.
Johan er leder for produktutvikling og jobbet tett med brukerne for å utvikle tjenester som møter de utfordringer og behov som elbilister har. Han jobber aktivt med interne og eksterne samarbeidspartnere i grensesnittet mellom forretning og teknologi for å skape en best mulig kundereise.
Holger er forretningsarkitekt med fokus på den totale opplevelsen Circle K tilbyr til elbilister, på tvers av ulike segmenter og på tvers av det digitale og fysiske kundemøtet. Med mange års erfaring med produktutvikling bidrar Holger med unik ekspertise i hele kjeden fra behov til lansert produkt på tvers av teknologier.
Vanessa er produkteier med fokus på digitale applikasjoner. Hun har lang erfaring med digital utvikling og er lidenskapelig opptatt av kunden og kundens behov i arbeidet med utvikling av digitale løsninger.
Simen er leder for Operations og er ansvarlig for kundeservice i alle kanaler og kundesegmenter. Fornøyde kunder er alltid topp prioritet og hans viktigste oppgave er å sikre at våre kunder får den hjelpen de behøver for at ladeopplevelsen blir best mulig.
Benoit er teknisk ansvarlig for våre hjemmeladere og ladesystemer. Hans stadige søken etter forbedringsmuligheter og utvikling gjør at Benoit til enhver tid arbeider for pålitelig driftssikkerhet og stabile ladeløsninger.
Anna er koordinator for Operations eMobility. Hun sørger for at kundeservice og salg får den best mulige opplæringen og informasjonen de behøver for å gi våre kunder den hjelpen de trenger. Hun er lenken mellom eMobility teamet og Customer Support.
Ole er Operation Specialist og jobber med daglig drift og utvikling av våre ladeløsninger. Ole har lang erfaring fra kundeservice og han leter alltid etter den beste løsningen for våre kunder slik at de skal få en best mulig kundeopplevelse.
Marius er kundeansvarlig og vil sørge for at kundene skal få best mulig ladeopplevelse. Kundetilfredshet er det som står høyest hos Marius. Han leter alltid etter de beste løsningene.
Magnus er kundeansvarlige og jobber med å finne løsninger der andre ser problemer. Han har ett mål for øye; å sørge for at du har den optimale ladeopplevelsen hver eneste dag.