Image
Selvbetjening drivstoff mobil
Image
Bedriftskort
Spørsmål og svar

Vi hjelper deg

Spørsmål og svar

  • Logg inn/Bli bruker

    Du får tilgang til Circle Ks selvbetjente kundeportal via din epostadresse. Har du allerede en bruker til for eksempel Circle K EXTRA eller Circle K Charge kan du knytte denne til Kundeportalen. Dette gjør du ved å fylle ut skjemaet HER 
    Har du ikke en bruker hos oss kan du opprette det HER

  • Kortbestilling 

    Når du har fått opprettet et kundeforhold hos oss med kort, kan du enkelt bestille nye kort i portalen. Er du ikke kunde hos oss allerede? Da kan du lese mer om vårt firmatilbud og søke om kort her

  • PIN 

    For å raskt komme i gang med ditt firmakort anbefaler vi at du bestiller uten PIN. Du trenger da ikke vente på å motta PIN i posten men setter denne selv i Kundeportalen. Sjåførene har også mulighet til å sette sin egen PIN når de er på stasjonen.

  • Kjøpetak/profiler 

    Alle våre kort har standard verdier for kjøpetak og profiler. Du kan enkelt endre profiler på kortet i portalen og selv bestemme kjøpsgrense for dag/uke/månedsnivå. Når grensen er nådd vil kortet bli sperret umiddelbart.

  • Sperre kort 

    Du kan selv sperre kort permanent eller midlertidig – og samtidig bestille erstatningskort hvis du ønsker dette. Midlertidige sperrer kan du åpne igjen i Kundeportalen. Sperringene kan også settes frem i tid, hvis du for eksempel allerede nå vet at kortet skal sperres ved månedsskiftet.

  • Alarmer 

    Du vet selv hva som er normalt kjøpsmønster for ditt selskap og dine kort. I Kundeportalen kan du selv sette opp alarmer for unormal handel på kortene.  Du kan for eksempel velge å sette opp varsel for fylling av drivstoff utenom arbeidstiden eller for maksvolum i en bestemt periode.

  • Fakturaer 

    I Kundeportalen ligger fakturaer fra de siste 36 måneder tilgjengelig både for nedlasting og fileksport. Du ser lett hvilke fakturaer som er betalt og ubetalt, og du kan selv tilpasse oversikten med hvilke verdier du ønsker å se.

  • Rapporter 

    Du kan enkelt lage dine egne rapporter eller se ferdige rapporter for Drivstoff, Produkter og for Kjøretøy og Sjåfør for to-kortsystem. Alle rapportene kan du få som både Excel og CSV-fil. 

  • Brukertilganger 

    Som administrator i portalen så kan du gi og slette tilganger eller endre på brukere. 

  • Kundeportalen på mobil 

    Portalen er også tilgjengelig på mobil og du får full kontroll døgnet rundt hvor enn du er. Lenken du bruker er den samme for skrivebordsversjonen. Siden tilpasser seg til enheten du logger på – PC, mobil, nettbrett osv.   

    Fra mobil kan du enkelt:  

    • Sjekke saldo  
    • Se de siste transaksjonene  
    • Se de siste fakturaene  
    • Sjekke status på kortene  
    • Sperre og åpne kort  
    • Finne hva din kredittgrense er   
    • Administrere PIN-koden din