Image Hva kan vi hjelpe deg med? FAQ privatkunder Bli kunde Kundeportal Mobilbetaling Med mobilbetaling fra Circle K Pro får du flere fordeler for både bedrift og sjåfør. Denne funksjonen er utviklet med utgangspunkt i å ta et skritt mot en full digital betalingsløsning på alle våre stasjoner! Les mer Spørsmål og svar Mest populær Bedriftskort Faktura og Kreditt/Balanse Mobilbetaling for bedrift Fakturaspørsmål Gavekort Vis flere kategorier Kundeportal Stasjoner og tjenester Elbillading Bulklevering Jeg trenger kopi av en kvittering Hvor kan jeg fylle HVO100? Hvordan kobler jeg firmakortet mot min hjemmelader? Hvorfor fungerer ikke kortet mitt? Hvordan bestiller jeg et nytt kort? Hvor kan jeg lade bilen min? Har dere et kort som kan brukes i Europa? Jeg ønsker å sende inn en klage om bilvask eller skade på bil Hvordan gjør jeg endringer på kortet? Hvordan sperrer jeg et kort? Kan jeg få faktura til min e-post? Hvis jeg bestiller et nytt kort, hvor lang tid tar det før dette kan legges til i Circle K Pro appen? Jeg mangler en kopi av faktura, hva gjør jeg? Jeg trenger en rapport eller kontoutdrag Hvordan logger jeg inn i bestillingsløsningen for bulk? Hvordan kan jeg registrere meg som sjåfør i Circle K Pro-appen? Hvordan kan jeg bestille eller gjøre endringer på min bombrikke? Hvordan betaler jeg med Circle K Pro-appen? Går det an å få faktura direkte til mitt regnskapssystem? Jeg ønsker å leie en tilhenger. Chat med oss Trykk her for å åpne chatten. Kontakt oss Velg det emnet som passer best, og send oss en mail. Ring oss Trykk her dersom du ønsker å ringe oss.
Hvis jeg bestiller et nytt kort, hvor lang tid tar det før dette kan legges til i Circle K Pro appen?