Image

Fordeler med elbillading for bedrifter

Her er en oversikt over dine fordeler som ladekunde hos Circle K
B2B on the go charging

Fordeler som ladekunde hos Circle K

Firmakort med lading

Du og dine ansatte bruker firmakortet til å starte og stoppe lading på stasjon, hjemme og på arbeidsplassen. Du får alle kostnader for elbillading, drivstoff og andre kjøp hos Circle K samlet på én faktura.
Hurtiglading, drivstoff, butikkvarer og bilvask på én faktura
Enkelt å refundere ansatte for strømkostnader knyttet til lading hjemme
Kan skille mellom firma-, ansatt- og gjestelading på arbeidsplassladerne

Våre abonnementer for bedrifter

Refusjon av strømregning

Refunder ansatte for hjemmelading av firmabil

Enkel refusjon for hjemmelading: Bruk firmakortet, vi beregner kostnaden, og selskapet refunderer via lønn eller utlegg.

Vi hjelper deg hele veien

Finn riktig løsning: Fjernstyrt vedlikehold og 24/7 kundeservice sikrer maksimal oppetid for dine ladere.

  • Jeg trenger kopi av en kvittering

    ​Du kan enkelt bestille kopi av en kvittering ved å fylle ut vårt skjema. Kvitteringer lagres i vårt arkiv i 5 måneder.

    Trykk på knappen under for å bestille kopi av kvittering. Henvendelsen behandles automatisk av vår robot. Vi tar kontakt på e-post dersom vi har spørsmål til din forespørsel.

    Be om kopi av en kvittering
    Var dette til hjelp:
  • Hvor kan jeg fylle HVO100?

    Bruk vårt stasjonskart for å finne nærmeste stasjon med HVO100. ​

    Last ned Circle K-appen på mobilen for å se stasjoner med HVO100 i nærheten. ​

    Gå til vårt stasjonskart og filtrere på HVO100.

    Finn stasjon
    Var dette til hjelp:
  • Hvordan kobler jeg firmakortet mot min hjemmelader?

    Vår refusjonsløsning gjør det enkelt for deg som ansatt å få dine ladekostnader refundert.

    Logg inn eller registrer deg for vår refusjonsløsning. Du kan logge inn med din eksisterende Circle K-konto som benyttes for alle våre tjenester.

    Dette trenger du for å komme i gang med vår refusjonsløsning

    • Bankkontonummeret du ønsker å motta refusjon på
    • UID-kortnummer, som du finner på baksiden av firmakortet
    • Informasjon fra ditt strømselskap om
      a. Spotpris, fastpris eller annen avtale
      b. Om du betaler et påslag per kWh
    • Ladenummer, dette finner du i Circle K Hjem- og jobblading
    Kontakt oss
    Var dette til hjelp:
  • Hvordan bestiller jeg et nytt kort?

    Logg inn i Kundeportalen for å bestille et nytt kort til vanlig adresse / eksisterende kortgruppe. ​

    Har du ikke tilgang til Kundeportalen - les mer og registrer deg HER! ​

    For å endre utsendelsesadresse eller lage en ny kortgruppe, fyll ut skjemaet her:Kontoendring og Fakturaspørsmål. Du får bekreftelse fra oss når endringer er fullført.

    les mer
    Var dette til hjelp:
  • Hvorfor fungerer ikke kortet mitt?

    Mulige årsaker til at kortet er sperret:  ​

    1. Glemt eller feiltastet PIN-kode​
    2. Faktura har ikke blitt betalt eller kredittgrensen er overskredet​
    3. Overskredet begrensningen på kortet, eller kortet kan være begrenset for kjøp på en bestemt tid, dag eller type produkt​
    4. Hvis kortet ditt blir avvist før du skriver inn PIN-koden, kan det bety at magnetstripen på kortet er skadet​
    5. Logg inn på Kundeportalen for å sjekke fakturaer, dagens saldo, begrensninger eller bestille nytt kort.  ​

    Har du ikke tilgang til Kundeportalen? Les mer og registrer deg HER

    Logg inn i Kundeportalen
    Var dette til hjelp:
  • Hvor kan jeg lade bilen min?

    Oversikt over Circle Ks egne ladestasjoner finner du her:​

    I Circle K Charge-appen ​
    I vårt ladekart på hjemmesiden. ​

    Ladekartet viser også på hvilke Circle K stasjoner våre partnere (IONITY og Tesla) har ladere.

    Finn nærmeste hurtiglader
    Var dette til hjelp:
  • ​​Jeg ønsker å sende inn en klage om bilvask eller skade på bil

    Ta gjerne kontakt direkte med stasjonen du kjøpte bilvask på. Stasjonsansvarlig bidrar til en rask og effektiv behandling av saken ved å ivareta alle interne rutiner. 

    Kontakt oss her
    Var dette til hjelp:
  • Hvordan gjør jeg endringer på kortet?

    Ved å trykke på kortnummer i kundeportalen kan du administrere følgende: ​

    1. Nullstille antall PIN-forsøk ​
    2. Endre kjøpetak eller dagens/ukens/måneds grense ​
    3. Lage egendefinert PIN ​
    4. Redigere begrensninger (steds eller tidsbegrensning) ​
    5. Endre merkning på kortet ​

    Har du ikke tilgang til Kundeportalen - les mer og registrer deg HER!

    Logg inn på Kundeportalen
    Var dette til hjelp:
  • Hvordan sperrer jeg et kort?

    Du kan sperre kortet ditt i Kundeportalen.​

    Har du ikke tilgang til Kundeportalen - les mer og registrer deg HER!  ​

    Hvis kortet ditt er mistet eller stjålet, kan du sperre det i Kundeportalen eller ringe oss på tlf 22962500 (24/7). 

    Var dette til hjelp:
  • Hvis jeg bestiller et nytt kort, hvor lang tid tar det før dette kan legges til i Circle K Pro appen?

    Både digitale og fysiske kort kan knyttes til bruker rett etter at de er bestilt.

    Med mobilbetaling så kan en ny sjåfør få muligheten til å betale på en stasjon i løpet av minutter. Du trenger ikke lenger å vente på å motta et fysisk kort med posten.

    For nye sjåfører så bestiller du kortet i Kundeportalen. Du oppretter så sjåføren og sender invitasjon til å bruke appen. Det samme kan du gjøre hvis sjåføren har et kort som har sluttet å fungere.

    Var dette til hjelp:
  • Kan jeg få faktura til min e-post?

    Fyll ut skjemaet for å be om fakturering pr. e-post. Faktura sendes som PDF i vedlegg, og det vil kun ligge en fil pr sending. ​

    Du kan når som helst laste ned fakturakopi i Kundeportalen for kort.​
    Har du ikke tilgang til Kundeportalen - les mer og registrer deg her.

    Bestill PDF fakturering her
    Var dette til hjelp:
  • Hvordan kan jeg registrere meg som sjåfør i Circle K Pro-appen?

    Last ned appen fra AppStore/Google Play. Du må motta en invitasjon fra kortansvarlig i firmaet før du kan betale med appen. 

    Du må velge "Registrer" når du mottar en invitasjon. Legg inn e-postadresse og invitasjonskode fra eposten du mottok, og bekreft din ID med sikkerhetskoden fra SMS. Logg inn med din Circle K bruker (for eksempel EXTRA, Kundeportalen eller Charge) eller opprett en ny bruker.

    Nå er du klar til å betale som en Pro!

    Mobilbetaling
    Var dette til hjelp:
  • Jeg trenger en rapport eller kontoutdrag​

    Kontoutdrag​
    For å bestille kontoutdrag for kort- eller bulkforhold kan du fylle ut skjema her. ​

    Bulkrapporter
    Ønsker du en oversikt over leveranser med tankbil, fyller du ut skjema her.​

    Kortrapporter​
    I Kundeportalen for kort ligger både ferdige rapporter du kan kjøre for Drivstoff og Produkter i tillegg til rapporter for Kjøretøy og Sjåfør for vårt to-kortsystem. Du kan selvsagt også lage egne rapporter om du ønsker.

    Gå til Kundeportalen for kort
    Var dette til hjelp:
  • Hvordan logger jeg inn i bestillingsløsningen for bulk?​

    Hvis du allerede har en bruker knyttet opp mot ditt kundeforhold kan du logge inn og bestille ved å trykke HER​

    Hvis du ikke har tilgang kan du lett få dette ved å fylle ut skjemaet HER.​
    Når du har fylt ut skjemaet vil kundeservice opprette en bruker, og​ du vil få en ny bekreftelse av oss med påloggingsinformasjon når denne er klar.​

    Gå til Bulkbestilling
    Var dette til hjelp:
  • Jeg mangler en kopi av faktura, hva gjør jeg?

    Du kan laste ned din kortfaktura i Kundeportalen.​
    Har du ikke tilgang til Kundeportalen - les mer og registrer deg HER! ​

    Du kan også bestille fakturakopi av kundeservice ved å fylle ut skjemaet HER.​ Det vil koste kr 100 pr. faktura kopi dersom du velger å bestille. 

    Får du levering med tankbil ber vi deg bruke skjema over. 

    les mer
    Var dette til hjelp:
  • Hvordan kan jeg bestille eller gjøre endringer på min bombrikke?​

    For Bestillingskjema for bom og ferge trykk her.​

    For Skjema for bilbytte trykk her​

    Skjema sendes til no.support@circlekeurope.com​

    Kjører du utenfor Norge tilbyr vi EETS bombrikke (European Electronci Toll System) Den dekker de fleste bommer i Europa. Bombrikken kobles til Truck-/Routexkortet og kostnadene blir lagt til på drivstoffakturaen fra oss. Søk om EETS i vår selvbetjente kundeportal.​

    Du kan også lese mer om vår bomløsning på hjemmesiden.

    Logg inn i Kundeportalen
    Var dette til hjelp:
  • Jeg ønsker å leie en tilhenger.

    Vi tilbyr tilhengere for mange bruksområder:​
    - Skaphenger​
    - Varehenger​
    - Grindhenger​
    - Båthenger​
    - Biltilhenger​
    - Snøskuterhenger​
    - Spesialtransport

    Bestill her
    Var dette til hjelp:
  • Går det an å få faktura direkte til mitt regnskapssystem?

    Sjekk om bedriften din oppfyller følgende krav: ​

    1. Bedriften er registrert i ELMA og i Peppol-registeret. ​
    2. Bedriften bruker EHF versjon 3.0.

    Bestil EHF fakturering
    Var dette til hjelp:
  • Hvordan bruker jeg firmakortet på en Circle K-ladestasjon?

    Det er en RFID i kortet som aktiverer/deaktiverer lading og firmakortet brukes dermed som om det var en RFID-brikke/ladebrikke. Våre ladere har to løsninger for å starte/stoppe lading avhengig av type lader.

    Hold firmakortet foran RFID-leser og følg instruksene for å starte/stoppe lading.
    Følg instruksene og deretter hold firmakortet foran RFID-leseren for å starte/stoppe lading.

    Var dette til hjelp: