Vi bruker cookies for å forbedre brukeropplevelsen og optimalisere vår hjemmeside. Ved å bruke nettstedet godtar du bruken av informasjonskapsler på circlek.no. Les mer om informasjonskapsler på circlek.no.

Ok

Visjoner og verdier

Circle Ks visjon er å gjøre hverdagen lettere for kundene våre. Vi skal jobbe strukturert med forbedringer i alle våre virksomhetsområder. Kundene våre skal sitte igjen med en positiv opplevelse etter å ha handlet hos oss.

Hvordan vi ønsker å være, er beskrevet i vårt DNA - «Act with PRIDE» utgjør kjernen i vår virksomhet.
«ACT with PRIDE» beskriver hvordan vi – alltid – skal fremstå hvordan vi driver vår virksomhet, oppfører oss mot hverandre og mot andre.
PRIDE står for P=People, R=Results, I=Improvment, D=Development, E=Entrepreneurship.

Vi skal hele tiden endre oss. Til det bedre
- Kvalitet skal prege jobben vi gjør
Vi jobber til enhver tid med å utvikle og forbedre oss. Forbedringer i alle ledd leder til forandring, det igjen skal komme kundene til gode. Kvalitet preger jobben vi gjør.
Vår virksomhet er sertifisert etter kvalitetsstandarden ISO 9001 og miljøstandarden 14001.

Reklamasjonshåndtering
Vi ser på kundereklamasjoner som en solid mulighet til å bli bedre. Vi fokuserer på å gi våre kunder en profesjonell håndtering av reklamasjonshåndteringen, og vi skal redusere risikoen for at noe lignende skal skje igjen.

Kundeundersøkelser
Kundeinnsikt er viktig. Innenfor store områder i vår virksomhet gjennomføres det derfor regelmessig kundeundersøkelser. Resultatet av disse som gir oss tilbakemelding om kundens tilfredsstilhet, og er en viktig faktor i fremtidige handlingsplaner for en enda bedre kundetilbud.

Interne revisjoner
Vår virksomhet har regelmessige interne revisjoner. Vi har valgt å kalle våre revisjoner for «forbedringsmodellen» - dette for å slå tydelig fast hva vi ønsker å oppnå med revisjonene. Ved hver revisjon identifiseres et antall forbedringsforslag som rapporteres videre til vårt utviklingsprogram.

Lukk

Endre språk